Retouraanvraag

Wat moet ik doen in geval van een beschadigd pakket aan de deur?
Is de verpakking van het pakket beschadigd of ziet de doos er geopend uit, geef dit dan direct door aan de chauffeur en weiger het pakket! Accepteert u het pakket toch, dan vragen wij u aan de deur in het bijzijn van de bezorger 5 kwalitatief goede foto's te maken van de beschadigde verpakking te maken. Indien mogelijk met de bezorger op de achtergrond. Met het oog op het afwikkelen van mogelijke claims heeft u een ondertekend formulier inzake de ontvangst van een beschadigd pakket van de bezorgdienst nodig. Alleen in dat geval kunnen wij een beroep voor u doen op onze transportverzekering. Neem daarna direct zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Wat moet ik doen met een beschadigd product?
Is het door u bestelde product beschadigd of is de verpakking geopend en mist er een onderdeel van uw bestelling, maak dan direct 5 kwalitatief goede foto's van het beschadigde of missende product nog in de verpakking. Hierbij is het erg belangrijk dat de verpakkingsmaterialen en de verpakkingswijze zo goed mogelijk op de foto staan. Alleen in dat geval kunnen wij een beroep voor u doen op onze transportverzekering. Neem daarna direct zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Wat moet ik doen om een aankoop te retourneren / annuleren?
Het kan voorkomen dat u na aanschaf van een product erachter komt dat u eigenlijk een ander product had willen bestellen. Neem in dat geval binnen 30 dagen na ontvangst van de producten contact met ons op, om de aankoop te retourneren of om te ruilen. Het product kan alleen ongebruikt, onbeschadigd, en in de originele verpakking geretourneerd worden. U kunt hiervoor gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping. Vanaf het moment van annulering dient u het product binnen 14 dagen terug te sturen.
De kosten van het retour zenden zijn altijd voor uw eigen rekening.
Zodra wij het product retour hebben ontvangen, zullen wij u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na uw annulering terugstorten. Ontvangen wij binnen 14 dagen geen product retour, dan wachten wij met terugbetalen. Terug betalen doen wij in principe via hetzelfde betaalmiddel welke u ook heeft gebruikt bij het afrekenen. Terugbetaling middels een ander betaalmiddel gebeurt alleen indien u op ons verzoek daarmee akkoord gaat.

Hoe roep ik het herroeppingsrecht in?
Alle retourneringen en ruilingen moeten eerst gemeld worden aan ons. U kunt hiervoor onderstaand formulier voor herroeping gebruiken:

Uw gegevens

Product informatie & Reden van retour

* Reden van retour:

Product is geopend:

Fout(en) of andere opmerkingen:

Voer de onderstaande code in:


Ik ga accoord met de Algemene Voorwaarden Luxar